PLNĚ STAVITELNÝ PODVOZEK TOP SPORT XYZ

SuperSport

Jak již název evokuje, tato řada plně stavitelného podvozku (výška, komprese pružiny, tuhost tlumiče) vychází ze základní řady SuperSport, avšak je zaměřena více pro sportovní ježdění. Podvozek má asi o 10% tužší pružiny ve srovnání se SuperSport řadou a jeho tlumiče jsou nastaveny tak, aby byl podvozek celkově tužší. Tato řada podvozků se řadí tuhostí mezi SuperSport a TarmacRally, čímž poskytuje dokonalý kompromis pro řidiče trávící více času na okruzích. Lze ho ještě bez problémů používat při denním ježdění, ale současně jeho vyšší tuhost zlepšuje vlastnosti při okruhovém či kopcovém ježdění a dokáže lépe eliminovat naklánění auta třeba na okruhu.

  • Jeden z nejlepších podvozků pro klubové závody a amaterské okruhové ježdění
  • Sada tlumičů je dodávána včetně horního unibalového uložení, umožňující nastavení odklonů tlumičů. (existuje i pár vyjímek, používající nestavitelné unibalové horní uložení nebo sériové horní uložení, pokud stavitelné není možné), toto také není úplně obvyklé u konkurence
  • Základní konstrukcí tlumiče je monotuba o průměru 51.5mm s pístnicí o průměru 45mm, v základním nastavení optimalizovaná pro delší chod a měkčí charakteristiku podvozku. Široká pístnice (zase vlastně obdobná jako u Tein Monoflex) je další nespornou výhodou oproti konkurenčním podvozkům (KW var.2 a třeba Tein SuperStreet), díky většímu průměru pístnice se také výrazně prodlužuje životnost tlumičů
  • Plynulé nastavení výšky vozu dolním závitem ve velkém rozsahu, přičemž komprese pružiny se nastavuje závitem horním. Je to stejný princip jako u RacingSpec, nebo třeba konkurenčních (a kvalitních) Tein Monoflex, což je asi největší výhoda proti konkurenci v této cenové hladině (KW var.2, Tein SuperStreet)
  • Plynulé 30-i krokové snadné nastavení tuhosti tlumiče, pro možnost využití v různých podmínkách (město, okresky, až třeba kopce a okruh)
  • Základní záruka jeden rok na vady způsobené konstrukcí nebo špatnou výrobou
  • Kompletní aplikační katalog k nahlédnutí ZDE
Téměř všechny podvozky jsou dodávány včetně horního unibalového uložení, u tlumičů McPherson pak se stavitelným odklonem, jako je na obrázku.
Za příplatek je možné dodat tvrdé horní polyurethanové uložení, které výrazně tlumí hluk přenášený z podvozku do karoserie vozidla, tím poskytuje komfort sériové podvozku.

  1. Horní unibalové uložení, u provedení McPherson s možností nastavení odklonu
  2. Tělo tlumiče v provedení monotuba s pístnicí 45mm
  3. Spodní uložení s možností plynulého nastavení výšky vozu
  4. 30-i krokové nastavení tuhosti tlumiče
  5. Antikorozně upravený povrh závitu tlumiče
  6. Vinuté pružiny
  7. Spodní uložení z odlehčeného duralu
  8. Pojistné kroužky s teflonovým ložiskem